fredag 14 mars 2008

Jag är partysugen


Idag är det fredag så då innebär det lite partaj i en partypinglas värld så det blir det ;) Men jag vet inte riktigt vad som händer, Jag vet att jag ska vara med Sofie och vi ska dricka lite vi ska försöka få ihop ett litet gäng tänkte vi. Jag är sjukt sugen på att basta och dricka öl va manlig jag kände mig när jag skrev det där haha. Nej men öl kan vara gott ibland men det får inte bli för mycket. Lite teqila skulle inte sitta fel ;) Jag är en riktig teqila-lover hehehe. Nej men jag hoppas det blir kul ikväll känner att jag behöver det. Nu är verkligen Partypinglan tillbaka igen skönt att vara mitt rätta jag sitta hemma och ha myskvällar passar inte riktigt mig ;) Jag är partysugen idag så idag vill jag festa men har ingen aning om vad jag ska ha på mig, känner för något rött faktiskt hahah vet inte varför men jag har bara en röd klänning som egentligen är en topp så den är minimini kort hehehe. Nu ska jag iväg och jobba ett tag sen är det feest hoppas jag ;)
Ses på fest. Puss på er

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Åh ha så kul! :)

Hedvig sa...

svar; Några kompisar komemr hem hit och så ska vi titta på film och äta lite gott :) Kan vara skänt att ha lugna hemmakvällar också ;)