fredag 14 mars 2008

Åh Sarah kom ut ikväll


Pratade nyss med Saris i telefon imorgon kommer hon hem och då blir det feest ;) Ska bli såå kul. Jag ska försöka ordna så att vi kan vara här hemma. Känns som jag alltid slänger ut Tommy men han vill ju inte vara med så då får han ju skylla sig själv, eller hur ;) Gud va fester jag skulle ha om jag bodde själv vi skulle förmodligen alltid vara här heheh.

Det är alltid Saris som drar väg mig på olika äventyr, och jag är ju aldrig omöjlig så vi gör mycket roligt ihop. Jag har saknat det lite som spontana utgångarna så nu blir det massa skojj igen ;) Jag är sjukt partysugen som sagt så hoppas det blir kul nu. På tal om något helt annat pratade med Tommy nyss han har köpt en ny tv som han ska installera i sovrummet ikväll, killar alltså.
Så han ska spela hela kvällen, ovanligt. Tur att han har kul iaf. Nu ska jag göra iordning mig. Puss på er

Inga kommentarer: