måndag 24 mars 2008

En mycket trevlig Söndag


Igår va en mycket trevlig kväll. Först hade vi tjejmiddag hos Sarah som har åkt tillbaka till Norge nu mycket sorligt där gjorde vi hemmalagad Pizza där jag fick göra degen haahah men det gick bra blev väldigt gott ;) Sen satt vi och prata massa vart mest prat om Sunny Beach och allt kul vi ska göra i sommar med vi längtar som galningar. Sen efter det när alla skulle hem så åkte Jag till Martin där Sofie, Jessica, Karrolina, David och ngn som kallades Gurka va där hahah ;) Dom flesta satt och drack men inte jag inte jag va alldeles för trött och fortfarande lite bakis så det blev inget sen drog dom vidare till Wasa där det ändå inte hade varit så kul så det gjorde inget. Men det va trevligt att umgås allihopa iaf jag har så kul med er :) Imorgon fyller jag år det får inte glömmas ;) Nu ska jag iväg till Sofie och umgås. Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig din palsternacka :D