söndag 23 mars 2008

Jag är aldrig omöjlig


Sarah hade rätt jag gick ut igår, hahah jag är verkligen inte omöjlig ;) Det va jätte kul och Sarah va ursnygg kvällen till ära ;) Det va Jag, Zandra och Sarah vi började hemma hos Sarah där hon fick tjata lite på mig att jag skulle dricka men när jag väl börjat dricka så va jag inte omöjlig sen, efter det åkte vi till Deli där vi dela på en Ciderkanna vi kom en kvart innan dom stängde så vi fick häva i oss cidern men den gick ner med. Sen så gick vi mot uteställerna. I kön hittade jag Elin som blev lämnad av sin kompis så Jag och Elin partade vidare mot baren ovanligt där köpte vi teqila shot, cider och sen Rosa pantern så det blev lite dricka för min del. Men idag mår jag bra ska snart iväg till Sarah där vi ska ha en Tjejkväll för imorgon åker Sarah tillbaka till Norge. Nu ska jag göra iordnign mig för ännu en kväll. Va skönt det känns att man inte ska jobba imorgon då ;) Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

svar: ja, men det är ju så ibland tyvärr :/ Låter jätte kul :) Det känns bra med Adam dock är jag lite rädd för att det ska bli "för seriöst".. skriver i mail till dig sen ist :) puss

www.delindaaa.blogg.se