torsdag 6 mars 2008

Ett väldigt givande samtal


Idag pratade jag med min allt i allo sarah vi skrattade lika mycket som vanligt och pratade lika mycket strunt som vanligt våra samtal är inte alltför seriösa det är inte våran starka sida direkt.
Man kan ju tänka sig att när man inte har träffat på sisodär 2 månader att man vill veta allt vad den andre har sysslat med på den senaste tiden men inte jag och sarah inte.

Från och med nu ska jag nog börja kalla sarah för allt i allot, det är ett passande namn tycker jag.
Jag - Nu är det 8 dagar kvar tills du kommer hem jag loovar jag ska stå vid den där och ha pomp pompsen med mig kanske tillochmed blir lite hejaklacksdans om du har tur.
Allt i allot - Men jag kommer hem om 9 dagar ju.
Jag - Jaa då lär jag nog få stå där ett tag min röst lär inte vara på topp när du kommer eftersom jag stått och sjungit Sarah Sarah Sarah i ett dygn men det är ju överklass så.
Allt i allot - Men jag ska till västervik direkt när jag kommer hem och stanna där i 2 dagar.
Jag - Jahaa men då får jag nog ta med ett plakat och sova i vasaparken så spelar det ingen roll när du kommer hem. Men blir nog ingen sång då.
Allt i allot - Men lite volter vill jag ha iaf en bakåtvolt helst.
Jag - Men det är lungt har ju 9 dagar på mig att lära mig det hinner jag på ett kick eller inte.

Det jag ville få fram med det här inlägget va att det nu är bestämt att jag nu ska åka upp till Norge den 30 April till 4 Maj och fira Sarahs fördelsedag det verkar bara som om det blir jag som ska åka eftersom dom andra tjejerna inte kunde åka. Blir en lååång ensam resa. Sarah förut i telefon - Vill du ta buss, tåg eller flyg.
Vad tror hon om mig egentligen självklart tar jag flyg om jag får välja hallååå ;) Jag gillar inte buss och tåg funkar men flyg är ändå bäst jag tar det som går snabbast hatar att vänta det vet ju alla som känner mig redan.

Det här blev ett väldigt personligt inlägg jag som inte tänkt skriva personligt i denna blogg men nu kanske ni får reda på lite mer hur jag är som person, eller ? ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

allt är sagt :D! puss

Anonym sa...

Svar: Ja, då bölade jag! Jag är värsta bölaren. HAHA! Varje gång till Grey's och det kommer säkert bli varje gång till detta programmet också. :P

Evy.blogg.se sa...

Allt i allo: Jag tror nog aldrig att allt kommer bli sagt när det gäller oss två. Har det nånsin blivit tyst när vi är tillsammans?
Förutom en gång då hahah ;)

Anonym sa...

Svar: Haha, bara böla på! Man ska inte dölja sina känslor tycker jag ;) Godnatt med dig, jag ska nog hoppa i säng ganska strax! (:

Anonym sa...

när var den gången kan man ju undra hahaha!

Evy.blogg.se sa...

Allt i allo: När vi fikade du vet när vi bara jaha sk avi gå hem? Hahaha ;)
Kommer du inte ihåg?