fredag 7 mars 2008

How i met your mother

Är det någon som har sett How i met your mother? Det är en amerikans komediserie som handlar om Ted Mosby som berättar för sina två barn hur han träffade deras mamma. Serien har 3 säsonger. Videon ni kan se är 3 minuter lång och innehåller allt viktigt som hände säsong 1 och 2. Jag tycker den här serien är väldigt bra den går nu på 3:an kl 00.40 så jag brukar se det innan jag går och lägger mig och jag har verkligen fastnat för serien måste jag säga ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

svar: Haha..det känns bra iaf, han gör mig lycklig :)
Låter bra det. Jodå skolan går bra, mycket att göra bara. Har inte tänkt så mycket mer på vad det blir efter studenten än, men det blir inte plugg direkt på hösten iaf, tror att jag ska utomlands några månader och sen börja plugga till våren.. :)
vad händer i helgen då? nåpgra planer?
kramar

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

Hoppas du får en riktigt bra dag, och helg! =) gillar din blogg faktiskt!

Anonym sa...

svar: tack, jag med :) mm inte jag heller men nu så.. hoppas att man blir nöjd när det kommer hem sen :) Vad kul! Jag ska oxå på fest ikväll sen blir det väll utgång tror jag :) haha, så kan det gå :P men mina föräldrar lär nog bli galna om jag inte börjar plugga senast till våren.. :( Jag kommer inte låta adam hindra mig från att resa, men jag vet ju i9nte ens om vi fortfarande är tillsammans då så... jag får ta ddet som dte kommer antar jag :)

kramar

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

Svar: Vad trevligt! Det blir nog en lugn kväll med någon kompis och film ;)

Evy.blogg.se sa...

Marielle: Åh tack så mycket. Ja det får vi hoppas :)
Har du någon egen blogg man kan kolla in? ;)

Hedvig sa...

Den verkar bra, men det är tyvär lite sent för mig ;)