onsdag 26 mars 2008

Imorgon ska det shoppas


Jag sa upp mig från mitt jobb idag jag orkade inte mer det blev för jobbigt helt enkelt. Så nu måste jag söka nytt jobb och få det så fort som möjligt. Lite press man känner då. Imorgon ska Jag och Elin gå på stan och köpa en klänning tills på Lördag ;) Jag längtar som en galning ;) Åh jag har varit shoppingsugen hela dagen idag så det ska bli väldigt skönt att få shoppa av sig lite imorgon ;) På lördag ska jag ju som sagt till frisören men jag har lust att kolla om det finns tid imorgon istället känner att jag behöver bli lite bortskämd. Vad har ni för planer i helgen? Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, varför sa du upp dig från jobbet gumms? låter kul med shopping det ska jag oxå sysselsätta mig med idag hade jag tänkt :) nej, inte vad jag vet iaf, men nu kunde man tydligen även köpa biljetter till balen så nu ska adam med mig iaf, känns roligare nu :) oki, jag mailar dig senare ... :P puss

www.delindaaa.blogg.se