fredag 28 mars 2008

Shoppingdag


Idag har Jag och Elin varit och shoppat hela dagen, det blev present till Pappa och Maja och sen en svart tubtopp klänning med volanger till mig själv som jag ska ha på Lördag ;) Såå glad att jag hittade en klänning blev lite rädd där ett tag när jag inte hittade något. Letade som en galning efter ett par snygga skor men det gick inte att hitta, typiskt får ta mina svarta höga pumps. Blir stan på lördag med ska köpa smycken, väska och så lite dricka på det med ;) Vad ska jag dricka för något gott på lördag tycker ni? Vill prova något annat än Teqila och Vin som det blivit den sista tiden.

Idag har jag även färget håret med, kunde inte hålla mig tills på Lördag. Blev väldigt nöjd med färgen den blev precis som jag ville ha det. Men nu har jag beslutsångest jag blev liet sugen på att klippa lugg när jag satt i frisörsstolen en sån här lugg som Ash har skulle jag kunna tänak mig då. Vad tycker ni? Imorgon så kommer Pappa med familj hit så ska vi byta presenter eftersom alla ska fylla så nära varandra ;) Nej nu ska jag sova så jag är pigg imorgon. Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar:Tack Så jätte mycket Eva! :)
Sorry att jag inte har kunnat kommenterat mera och svarat på dina kommentarer men det är bara ett fåtal gånger som min kära datorn här hemma vill kunna komma in på din blogg så jag kan kommentera också konstigt nog.VIll kommentera mera från datorn men datorerna lever sitt eget liv ibland tyvärr :P

Hedvig sa...

Vad roligt med shopping! Älskar det :)
Ashleys lugg är sjukt snygg! Tycker du ska klippa så om du vill, det är alltid kul med förändringar! :)