lördag 29 mars 2008

Partypinglan är i full gång


Igår blev det lite fest det va verkligen va man kan kalla impuls. Jag va hemma hos Amanda sen kl 22.00 så ringde jag Sofie som va på fest så det va bara att skynda sig hem göra ordnign sig på en halvtimme i vanliga fall tar det minst två timmar för mig ta 2 cider och åka till förfesten. Det va meningen att vi skulle gå ut men det va ingen som va sugen på det men vi va kvar på förfesten väldigt länge och det va riktigt kul faktiskt. Men idag är jag bakis hahah jag har sovit dåligt och sen drack jag nog lite väl för fort igår. Men nu ska jag till systemet för idag är det fest, igen ;) Hahah vilken partypingla jag är då. Men det ska bli kul. Nu ska jag åka och köpa örhängen för man kan ju inte festa utan örhängen det går ju inte ;) Ses i dimman. Puss på er

Inga kommentarer: