tisdag 1 april 2008

En bra födelsedagsfest


I lördags hade jag riktigt kul, fick riktigt fina presenter ;)
Fick Armband (guldiga såklart), Guldig ögonskugga från Makeup store och Ebbas stilbok av Amanda, Sarah och Shorty. En parfym av David och Robin. Vin av Macka och Carro. En svart volang klänningen från Tommy. En röd jätte fin plattång ifrån Pappa, Maggan, Emma och Maja. Ett halsband och sen en bild på Elin i ifrån Partyelin och Teqila från Elin. Det är dom presenterna jag kan komma på nu ;) Mrn jag blev jätte nöjd iaf fick allt jag ville ha ;) Fast ett litet minus är att våran boxer har gått sönder någon hade ställt sin dricka på så den hade brunnit fast det va ingen fara. Precis när vi skulle åka vidare till krogen så dog allt blev kortslutning eller vad man ska säga och jag trodde det bara va någon propp eller något hade jag vetat att det va boxen hade jag nog inte gått ut eller okej det hade jag nog men jag är glad att det inte hände något värre iaf ;) Tack för en toppendag. Puss på er

2 kommentarer:

Hedvig sa...

Det låter roligt! :)

Evy.blogg.se sa...

Ja det va det ;)