lördag 1 mars 2008

Jag är kär


Jag sitter inne på en sida som har snygga och billiga klänningar.
Och denna lilla skönhet har jag förälskat mig i. Men jag borde ju egentligen inte köpa en till svart klänning jag har ju massor men denna är såå söt. Jag har ju sagt tusen gånger att jag måste köpa mig en färgglad klänning eller en vit dom kan oxå vara riktigt fina. Om jag köper den ska jag ha den på min födelsedag. Vad tycker ni är den tillräckligt fin eller tycker ni att jag ska satsa på en annan färg istället?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svart är alltid trés chic!

Hedvig sa...

Svart är jättefint och den där klänningen var vacker, men om du redan har många svarta så tycker jag att du ska satsa på en i någon rolig färg! :)

Anonym sa...

Åh, vilken söt klänning!

http://ohpoortwistedme.blogg.se

Evy.blogg.se sa...

Melina: Ja iofs ;)
Hedvig: Jo jag vet men jag har ju ingen svart med volanger så ska nog köpa den iaf.
S: Ja jag vet ;)