lördag 1 mars 2008

Kanske blir utgång ikväll ändå


Idag är det en större släktträff Tony fyller 40. Så det blir mat och dricka och lite sånt där. Tommy sa att jag skulle få den svarta klänningen om han fick stanna hemma och jag är ju så svag för klänningar så jag kan ju inte direkt säga nej till det erbjudandet eller hur ;) Fast det är roligare att ha ngn med mig så jag försöker få med mig ngn kompis istället men det är inte det lättaste alla vill se Melodifestivalen, jag ska rösta men inte se. Hahah för det är såhär att Evelinas bror ska vara med i melodifestivalen så då måste man ju rösta så hon ska skriva ett sms när jag ska rösta haha ;) Så jag får hoppas han är bra nu men det tror jag. Rösta gärna på honom ni med ;)

Elin vill att jag ska träffa henne ute sen men jag får se känner mig inte så partysugen faktiskt lite ovanligt för att vara mig men den kommer väl sen skulle jag gissa på lite bra musik sen är jag igång ;) Nu måste jag börja göra iordning mig. Vad ska ni göra ikväll? Puss på er

Inga kommentarer: