tisdag 11 mars 2008

Mera personligt


Det blev inte så mycket bloggande i helgen för jag har sovit borta hela helgen i stort sett det här har jag sysslat med i helgen då.
I Lördags sov jag typ bort hela dagen, sjukt trött var jag. Sen när jag vaknade gick jag förbi bästis john lite snabbt han har åkt tillbaka till norge nu saknar han redan.
Sen så gick vi och mötte Evelina då gick John hem han skulle på dejt med lammkött hahah.
Jag och Evelina gick hem till henne och prata skit och blev sura över vilka som gick vidare till finalen, jag hejjade på Caracola så blev lite besviken. Sen efter det gick jag hem till Amandis där det bjöds på teqila som aldrig förr och ja det var bara hon och ja och nej vi skulle inte gå ut sen det va ganska skönt att bara kunna sitta och dricka och prata om allt och inget och inte gått ut.
Sen lite senare kom John och Harry med mera alkohol men Jag och Amandis tog det ganska så lugnt jag tyckte bara man blev tröttare ju mera man drack, jag hade ju druckit kvällen innan så ;) Sem gick dom hem men jag sov över och vi somnade ganska så fort.

Sen på söndagen va jag hos Amandis ganska länge sen gick jag hem till Sofie jag va hos alla mina kompisar i helgen kändes det som ;) Där blev det massa prat om Fredagens utgång och vi kom fram till att vi hade haft sjukt roligt men Sofie tyckte att vi skulle strunta i att gå ut nästa gång det tycker inte jag som den partypingla jag är ;) Sen gick vi en lång kvällspromenad och gick hem till Martin han som vi va på förfest hos på fredagen sen kom en till killkompis och vi drack kaffe väldigt vuxet om ni frågar mig sen kollade vi på filmen Juno den va mycket bra men jag kommer inte ihåg hur det slutar typiskt mig. Sen så åkte vi till mcdonalds jag åt inget faktiskt mycket bra gjort av mig om jag får säga det själv ;) Sen åkte vi hem till Sofie och sov.

Det blev en riktig kompishelg det va längesen man hade det. Nu ska jag snart gå och sova har jag tänkt. Har ni haft en bra helg? Puss på er

Inga kommentarer: