lördag 8 mars 2008

Nu är allt som vanligt igen


Jag gick ut igår iaf och jag är glad att jag gjorde det för jag hade såå himla kul. Vi va på förfest hos en kille som heter Martin igår som vi umgicks med för ca 2 år sen så det va kul att träffa dom killarna som man inte har träffat på länge. Jag va lite seg i starten tror jag kände mig seg och va inte på riktigt partyhumör men jag kom ifatt sen hahah som vanligt asså ;) Sen runt kl 12 så gick vi till Palace och träff massa roligt folk jag inte träffat på länge så det blev en riktigt kul kväll nu måste jag ringa Sofie för jag drog från henne som vanligt jag har dålig en förmåga att alltid försvinna men när jag blir full så tycker jag det är jobbigt att gå runt och hålla varann i hand typ om nu förstår vad jag menar ;) Men när man bara är ute 2 stycken då försvinner jag ju självklart inte det är bara om man är några stycken hehe. Nej nu måste jag skynda mig ska träffa Bästis John snart och sen så blir det en tjejkväll med Evelina.
Vad ska ni göra ikväll? Puss på er

6 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Jag hade aldrig tänkt på att bli modell, jag hade alltid tänkt "Men gud, jag som modell, det går ju inte". Men många utav min vänner säga att jag skulle passa som modell & en på min mammas jobb sa oxå att jag skulle passa som modell. Men dom har ju inte svarat än så det är bara väna o se ;)

Anonym sa...

svar: Nja, det blev väll sådär igår, fest hade varit 10000000gånger roligare ju :( Vad hittade du på igår då? Jo, ifredags var det kanon! :) Mmm förstår det, man kanske inte bara kan dra iväg om man bor ihop med någon... Ja, ibland så är ju storlekar så himla olika, känns jobbigt om det inte skulle sitta så bra så att man måste skicka tillbaka..
haha tack, det tycker jag med, men tycker att det är roligt att blogga nu så :)
kramar
www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

Nja, jag är 168, så jag är nog inte så lång :P

Anonym sa...

Svar: Aa, jag gick in på deras hemsida o kollade lite & där är typ alla modeller över 170, så jag undrar om jag kommer med :P

Anonym sa...

Svar: Aww, vad snällt av dig :D

Anonym sa...

Svar: Haha, tack så mycket. Jag gillar din blogg med :D. & jag tänkte oxå så här, om jag inte kommer med Stockholmsgruppen så kan jag ju söka ni hos någon annan ;P