lördag 22 mars 2008

Sarah känner mig för bra


Sarahpoookes säger:
NOW YOURE GOOOOOOOOOOOOONE
Sarahpoookes säger:
jag tror jag vet en låt om kommer spelas sjukt mkt i ayia napa
Sarahpoookes säger:
now youre gone
Sarahpoookes säger:
jag trodu kommer gå ut ikväll
Sarahpoookes säger:
jag kommer inte bli förvånad

Jag har ingen dricka, jag borde spara pengar med tanke på att jag ska flytta och måste köpa nya möbler o allt och jag är inte partysugen men det skulle inte förvåna mig eller Sarah heller för den delen om jag går ut ikväll den som lever får se helt enkelt.

13 kommentarer:

Anonym sa...

med den här musiken som jag har fixat o mitt glada humör, kan INGEN tacka nej till att gå ut :D! puss

Evy.blogg.se sa...

Nej det vet jag stackars mina barn som kommer få svälta för att du är såå bra på att ta fram partypinglan i mig. Du glömmer alltid att jag har barn att försörja ;)

Anonym sa...

hahaha dom där stackars barnen.. skulle inte du sälja dom?? hihi!

Evy.blogg.se sa...

Joo det var tanken men ingen ville ha dom det va en person som sa att han kunde köpa dom för 10 kronor men det tyckte jag va lite billigt det är ju ändå mina barn vi pratar om lixom. Den ena kan t.o.m rapa alfabetet, det du ;)

Anonym sa...

HAHAHAHAHA :D!!! Aa det är inte alla barn som kan det vid födseln.. föddes dom rapande eller ;)?

Evy.blogg.se sa...

Nej eller hur då tycker man ju att man borde tjäna kosing på dom, Ja lilla karl-petter du vet. Han pratade om dej häromdagen t.o.m. han frågade vart tant-sarah har tagit vägen. Ja tant-sarah vart har du tagit vägen?

Anonym sa...

tant-sarah han är för go'.. kommer ihåg som igår, när han rapade för första gången.. tant-sarah vr där :D! du får hälsa han att hon kommer tillbaka snart o hälsar på :D!

Evy.blogg.se sa...

Ja jag kan tänka mig det du missade ju inte en enda stund när han va liten nu är han en nästan som en vuxen karl ;)

Anonym sa...

dom växer för fort.. snart får vi köpa på systemet till han... tiden går fort när man har roligt.. lite för fort kanske hahha :D!

Evy.blogg.se sa...

Vi få rlära han att shotta som oss han måste bli en riktig man, precis som sin mamma ;)

Anonym sa...

sådan mor, sådan son.. sådan tant-sarah sådan tant-sarah vän's son ;p! eller vad är det nu man säger...?? hihi! KOM SNAAAAAAAAAAAART!!

Evy.blogg.se sa...

Hahahah ja eller hur ;)
Men du uppehåller mig ju ;)
Ska skynda mig nu.
Puss

Anonym sa...

eva du va inte så omöjlig igår ;)!!!! hihi!!! puss