lördag 22 mars 2008

Min födelsedag börjar närma sig


Jag fyller år om 3 dagar herregud såå jag längtar. Jag älskar ju att fylla år om ni inte redan har förstått det. All uppmärksamhet till mig lixom hihi men det är kul att en hel dag bara få tänka på sig själv ;) Jag håller på att planera min fest som blir på lördag den 29:ende jag har bjudit massa roligt folk måste ringa runt och kolla vilka som verkligen kommer så det inte blir för mycket eller för lite folk ;) Förra året va det ju årets fest typ ju såå himla lyckat va det. Alla va jätte snygga, vi gick till 3 uteställen, vi drack massa goda drinkar och sen så fick jag jätte fina presenter ;) Jag blir glad om min födelsedagsfest är hälften så rolig som den va förra året. I veckan ska jag på stan och hitta den perfekta klänningen kvällen till äran, jag måste vara riktigt snygg hehe ;) Idag tänkte jag att jag skulle storstäda så det inte blir så himla mycket i veckan sen ska jag hem till Sarah sen får jag se vad som händer ;) Puss på er

11 kommentarer:

Hedvig sa...

Åh vad roligt! Jag älskar också att fylla år :)
Hoppas att du hittar en prefekt klänning som du kan ha på dig dag!
Glad påsk på dig, kram!

Hedvig sa...

svar; Åh vad roligt! :) Det är verkligen underbart att få känna sig lite extra fin!
Ikväll ska jag ha en liten fest här hemma och det kommer några tjejer som jag inte träffat på länge så det ska bli jättekul!
Ska du göra något kul ikväll? :)

Anonym sa...

Hej gumman jag vill jättegärna komma och hoppas då på att grabbarna mystiken också dimpar förbi, vi behöver koppla av du och jag the Wild and crazy girls. NÄR SKA VI SES jag saknar dig, älskar dig gör jag också hihi men det vet du redan. PUSS

Anonym sa...

synd att inte jag är hemma då.. när man är med mig vet man aldrig vad som komma skall :D! du o jag är inpulsarna nr 1 & 2! puss <3

Evy.blogg.se sa...

Ja det va riktigt synd.
Ja eller hur visst är vi ;)

Anonym sa...

impuls heter det kom jag på :D! hehe! klart vi är :D! får ha megaparty när jag kommer hem nästa gång! inte så långt kvar, bara 2 veckor ;)! pusss

Anonym sa...

bara 3 veckor menar jag.. spriten börjar ta på mig nu hihi!

Evy.blogg.se sa...

Ja det tycker jag.
Teqila-rase? ;)

Anonym sa...

teqUila ;p!!! njaa.. har ingen här tyvärr.. har du *blink blink*?

Evy.blogg.se sa...

Japp har en som står och ser fin ut men den är dock tom ;)

Anonym sa...

aj då... tråkigt :(.. får ta det när du o jag är själva.. hahahaha! aa du alla dessa minnen ;p! puss