fredag 21 mars 2008

Äntligen är det helg


Va skönt det är med långhelg :) Ikväll blir det att antagligen se på film med Sarah eller gå ut med Evelina och dom tror det lutar åt att ha filmkväll med Sarah faktiskt, men jag är partysugen typsikt. Idag skulle jag villja dela en flaska vin med Sarah och bara skratta, som på den gamla goda tiden lixom ;)

Igår va Jag, Sofie, Martin och David här hemma och drack kaffe och umgicks, mycket trevligt.
Sen åkte Bill och Bull hem ganska tidigt om ni frågar mig så då gick Jag och Sofie hem till henne och satt och prata om saker jag aldrig i hela mitt liv trodde jag skulle säga till någon men nu vet du iaf. Är väl bra att prata med någon kanske.

Det värsta som finns med att bo ihop med någon är att man inte kan ta hem vem man vill när man vill för den andra ska alltid känns det som vara trött och seg och inte orka ha folk hemma.
Jag lovar jag syftar inte på någon särsklid nu ;) Vad ska ni göra i helgen då? Puss på er

Inga kommentarer: