lördag 15 mars 2008

Vilken fredag


Nu är jag hemma igen det blev ingen lång kväll det där inte, hehe. Alla killar i vår omkrets va för tråkiga ikväll tofflar är dom allihopa. Så kvällen slutade med att Jag och Sofie gick hem till mig det blev en ganska nykter kväll trots allt det va ju lite vilt där ett tag där vi va eller hur Sofie? ;) För er som inte visste det så är jag tydligen väldigt omogen enligt en annan mer omogen person men vad gör det om 15 år ;) Jag blir lite fnittrig när jag är med Sofie ja mer än vanligt asså. Det är synd att Sofie inte kan följa med och festa imorgon men det där är ingen partypingla det där inte heheh. Hon sa nyss förklaringen för varför hon inte tycker om att gå ut antagligen är hon inte full nog för att kunna dansa eller så är hon för full så hon mår så illa så hon inte kan dansa, en liten slutsats blir asså att hon aldrig är så lagom full så hon kan dansa det finns tydligen inget mellanting i Sofies värld hehe.

Varför gjorde vi iordning oss för egentligen? Jag som t.o.m fick till min lugg hehe. Ja jag får väl hoppas att jag får till luggen imorgon med min plattång är nämligen på rymmen, lite jobbigt är det faktiskt. Imorgon blir det Palace va längesen man va där en lördag, så får hoppas det är roligt folk ute då hehe ;) Men man ska inte hoppas på för mycket märkte jag ikväll men Jag och Sofie har skrattat och skrattat ikväll iaf så det gjorde oss inte så mycket att alla andra va såå tråkiga. Ne nu ska jag väcka Sofie innan hon somnar. Puss på er

Inga kommentarer: