lördag 15 mars 2008

Ikväll är det fest


Idag kommer Sarah hem, vilken lycka ;) Hon är ju bara för rolig hon. Det verkar som det är massa roligt folk som ska ut ikväll. Lina ska med oxå det va längesen hon festa med oss eller mig ;) Jag får nattligt besök ikväll okej det är av samma kön men kan väl inte vara så kräsen? ;) Jag är sjukt partysugen fortfarande. Vi blir rätt många ikväll verkar det som, men det är bara roligare. Vi ska börja festa hemma hos Shorty och dricka och kolla på melodifestivalen några tjejer. Sen verkar det som det blir vidare hem till Pontus där dom är några stycken och sen vidare mot palace ;) Nu ska jag börja göra iordnign mig lite smått ska hem till Sarah innan, ska bli såå skönt att se henne. Jag skriver säkert ett inlägg innan jag åker ikväll ;) Puss på er

Inga kommentarer: