onsdag 16 april 2008

Bättre sent än aldrig


Nu ska jag skriva vad som hände i helgen, bättre sent än aldrig eller hur ;) På fredagen blev det ritkigt lugnt faktiskt va även hemma kors i taket ungefär. Kollade på talangjakten jag rös när hon lilla Zara sjöng såå himla söt tjej och vilken röst hon hade om man ändå kunde sjunga asså ;) Sen på lördagen hade jag tänkt ta det lungt men vi skulle ju fira Christoff som jag nästan hade glömt bort så det va tur han ringde. Så jag jorde mig iordning lite snabbt och sen bar det iväg till han som även nu har flytatt in till stan, mycket skönt för han ;) Där blev det middag och lekar och massa vin ;) Sen bar det av mot krogen och vi gick ner det va inte så långt men ändå, jaa ni läste rätt jag är lika chokad jag vet inte vem det va som fick mig att gå men grattis till den personen hahah ;) Och det va roligt på krogen med så det va en riktit lyckad kväll. Grattis igen Christoff :)

Och på lördag kommer Jacke hem igen, ska bli riktigt kul att träffa han. Och Sarah kommer oxå hem på lördag ju, som jag längtat ;) Såå på lördag är det fest ;) Har ni haft en bra helg?
Puss på er

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jasså det blir det ;p! mer än vad jag visste.. kanske suprisefest ;)!!! vart ska vi va då? tänker på dig hjärtat! saknar dig massa men nu är det bara torsdag, fredag o sen kommer jag på lördan.. runt 15-16 skulle vi komma hem!! jag hade en sjukt kul helg.. fest båda dagarna.. du skulle vart här :D! hahahahaha aa du ;) :D! pusss