lördag 12 april 2008

Nu blev det sådär personligt igen


Jag har blivit riktigt dålig på att blogga måste jag säga men det är för att jag aldrig är hemma har haft massa kul för mig. Jag måste skaffa mig ett jobb snart hahah har ställt om min dygnsrytmen helt.

Nu har jag ringt det där jobbiga samtalet, på måndag ska jag gå till x det känns så skrämmande och läskigt jag vet inte riktigt varför. Jag känner verkligen att jag är en sådan dålig vän, sambo och dotter just nu jag låter ingen komma nära, men jag hoppas ni förstår varför. Jag tycker om er såå himla mycket vill er allt gott ni är värd det bästa. Jag har inte orkat ringa er men ni får ringa när ni vill spelar ingen roll vad klockan är ;)

Idag har Jag och Tommy umgåtts va sjukt längesen vi gjorde det. Han vill att vi ska ge vårat förhållande en sista chans. Men jag vet inte riktigt då måste vi ju verkligen försöka på riktigt igen och börja från början igen, klarar vi det. Jag som precis har gett upp hoppet om oss är det så lätt att hitta tillbaka till varandra? Jag vill ju det egentligen han är ju en sån himla underbar kille det har jag alltid tyckt och kommer förmodligen alltid att tycka. Men han sätter sitt jobb framför mig och jag sätter mina kompisar och ha kul framför honom iallafall som det är nu.

Nu blev det väldigt personligt igen bäst att jag går och lägger mig nu känns som att jag pratar i nattmössan ;) Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du ska ge erat förhållande en sista chans!! Kom igen nu..kämpa! Det tycker jag verkligen!!

Anonym sa...

Svar: Den är helt underbar :)

Har tyvärr inte kunnat kommenterat i din blogg på länge,hatar min dator ibland :P

Hoppas ni fixar förhållandet. Håller tummarna för er! :)