lördag 12 april 2008

Jag vill se resten av världen


Jag sitter och lyssnar på den här låten här under och just nu så känner jag att jag verkligen vill komma ifrån Svergie, jag vill se resten av världen inann det är för sent. Men känns som jag är för trygg för att bara lämna allt. Jag vill ha minst en vän med mig, någon som vill med? ;) Lite sugen på att åka som au-pair faktiskt, har suttit och kollat runt lite. Skulle vara såå grymt kul jag tror jag skulle behöva det med. Någon som vet någon bra au-pair blogg eller något liknande?

2 kommentarer:

Anonym sa...

GUMMIS - Finns jättemycket på AMS med AUPAIR osv, gå in och kolla vettja! Annars sök på google

Hedvig sa...

Au Pair tycker jag också låter jätteroligt! Har faktist funderat på att åka till USA eller så efter gymnasiet, men det är ju ett tag kvar för mig tyvär.. :/