måndag 7 april 2008

Nu går jag


Usch vilken dålig bloggare jag har varit, jag har helt enkelt inte orkat. Har knappt varit hemma någonting har varit med med mina söta vänner, jag är såå glad att jag har er just nu.

Just nu önksar jag att jag hade en anonym blogg så jag kunde skriva precis vad jag känner och tänker men jag vågar inte det är såå många som jag känner som läser, jag vill inte känna såhär jag vill inte må såhär.

Annars hade jag en helt galet bra helg ;) Såå kul jag har haft. På fredagen blev det impuls så det heter duga men jag är såå glad att jag kom jag hade verkligen missat något annars ;) Tror inte jag ska berätta om den kvällen så värst mycket ni skulle förmodligen svimma då hahah men det va härligt att släppa loss lite och inte vara så fin i kanten hela tiden. På lördagen sen så va jag sjukt bakis men jag hade bestämt med min underbara Sofie att vi skulle festa på lördagen så det va bara att göra sig redo för en till kväll och se glad ut jag är ju inte den som är den i första taget hehe. Så vi festa hos Martin för ovanlighetens skulle och vi hade lika kul som vanligt ;)

Varför är jag såå velig för kan det vara så himla svårt att bara bestämma sig eller jag blir galen på mig själv och jag förstår mig inte hur det här kan hända mig och varför nu?

Nu ska jag träffa min andra halva Sofie vi ska prata om i lördags ;) Puss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Känns bra att vi pratar om allt ofta, min söta lilla Eva I love U so much! Du är vacker! Ja lördagen var mycket trevlig, "EVERYBODY LOOK AT ME ME" så jäkla bra låt hahahahha. Puss på din julskinka HAHA

Anonym sa...

svar: ja.. jag har bettet mig så himla dumt både mot wille och adam, vet inte riktigt vad jag ska göra... skriver ett mail till dig senare!
Låter som att du har haft en rolig helg iaf! :) PUSS

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

good morning Norrköööööping! såg på Hairspray förut, kom ihåg när vi såg den ;D! hoppas du har det bra min gulleplutt!!! kommer hem nästa lördag ;)! puss