torsdag 24 april 2008

Ska det städas så ska det


Så nu har jag precis städat klart det va mycket behövligt måste jag säga ;) Men det va lite jobbigt att behöva böja sig ner för jag har världens träninsvärk och allt är Snygga Linas fel för hon tvinga med mig och träna med henne igår alla vet ju att jag hatar att träna ju hahah men det va skönt just då men nu gör det bara ont haha ;)

Imorgon ska ja till x och jag är faktiskt väldigt nervös känns väldigt jobbigt att behöva gå dit, ja hoppas det går bra bara men nu ska vi tänka posetivt. Är nog bra att jag tar tag i det här så fort som möjligt kanske. Sen efter det ska jag till Ams oxå.

Nu har iaf Snygga Lina och Jag bestämmt att om vi inte hittar jobb i denna stad inom den närmsta tiden såå ska vi flytta till Norge och jobba det är ju lite lättare att få jobb där har jag hört. För jag måste sätta igång och börja spara om vi ska komma iväg till thailand ja vill ju stanna i minst 3 månader ju så då måste jag ha en del pengar sparade.

Jag såg på det senaste avsnittet av Gossip Gril förut det va lika bra som vanligt ;)
Nu ska ja se på So you think you can dance. Puss på er

7 kommentarer:

Anonym sa...

har du o tommy gjort slut eller?

Anonym sa...

har du o tommy gjort slut? :/

Evy.blogg.se sa...

Vem är det som undrar? :)

Anonym sa...

en intresserad läsare..brukar läsa din blogg o fick bara intrycket av att du var singel..är det så? :)

Evy.blogg.se sa...

Jag vill nog inte ta upp det när jag inte vet vem det är tyvärr :)

Anonym sa...

Uppenbart att ni inte är tillsammans när du svarar sådär! annars hade du bara sagtt jooo vi är ihop varför? sååå tack för svaret.

Evy.blogg.se sa...

Jaja du får tro vad du vill :)