onsdag 23 april 2008

Vi måste ut och resa innan det är för sent


Idag har det varit sommar i luften ;) Ja och min snygga kompis Lina har legat i solen hela dagen och solat och planerat vår kommande resa, den måste bli av nu. Vill verkligen åka ;)
Våra planer är att att åka till Thailand och Australien i Januari och hur länge vi stannar beror på vad vi har för jobb o.s.v. jag har ju tänkt börja plugga då egentligen men ska vi till Thailand då får det vänta. Så nu måste jag skaffa mig ett jobb snarast möjligt och börja spara. Det värsta är spara och jag är inte den bästa kombinationen direkt men jag måååste spara. Får nog lägga ner mitt partyliv ett tag eller jag tar det efter sommaren för den här sommaren ska bli den bästa ;)

Och jag får nog sluta shoppa såå mycket men först måste jag köpa ett par assnyga pumps som jag såg i min nya älsklings skoaffär känns som jag inte köpt några nya pumps på evigheter men efter det såå ska jag snåla och spara jag måste iväg har ju varit sugen sen jag tog studenten och det är ju ett tag sen nu hihi. Och nu en fråga till mina kompisar som läser bloggen, Någon som vill följa med till Thailand i januari? Det är ju roligare ju fler man är. Frågar här såå slipper jag ringa runt och fråga alla. Nu ska jag sova. Puss på er

Inga kommentarer: