fredag 23 maj 2008

Hemmakväll med mig själv


Idag blev de en lugn hemmakväll. Nästan för lugn för känner mig uttråkad. Jag är ju inte van att sitta hemma på helgerna lixom. Finns ju inget på tv:n och jag har inget nerladdat så vet inte vad jag ska göra. Funderar på att gå och lägga mig snart jag har ju inte sovit något inatt så det kan jag behöva ;)

Imorgon blir det Melodifestivalen sen hoppas jag det blir utgång ingen som kan följa med ut typ för alla ska upp tidigt på söndan sen. Jag ska försöka få med mig Party Elin, jag hoppas verkligen hon följer med vi har ju alltid såå kul ihop ;) Lina ska ut iallafall så jag har någon att gå ut med iallafall, fast vi ska inte förfesta på samma ställe och det känns ju inte så kul men det ordnar sig. Nu ska jag sätta mig och kolla på New york minute tänkte jag. Puss på er

Inga kommentarer: