torsdag 22 maj 2008

Nu är det dags att sova


Såå nu har jag sett Gossip Girl avsnitt 17 och 18. Har även sett Sex and the city, Manchester-Chelsea matchen, Scrubs och How i met your mother innan ;) Jag blev såå glad att Manchester vann matchen och Cristiano Ronaldo va lugnt matchens heting ;)

Gossip Girl va iallafall riktigt bra måste jag säga, sjukt spännade. Och alla va så himla snygga på bröllopet älskade alla färgglada klänningar. Åh Chuck va så gullig mot Blair blev helt rörd. Hoppas att dom blir tillsammans och att han åker på semestern med Blair sen. Jag gillar att arvtagerskan Lydia Herst har en roll i Gossip Girl hoppas hon stannar ett tag fast hon får inte få ihop det med Chuck. Va sorligt det va att Serena och Dan gjorde slut dom va ju såå himla söta ihop. Jag hoppas att Nate och Serena får ihop det nu har alltid tyckt att dom passar ihop även fast Serena och Dan va jätte söta ihop. Nej nu måste jag sova ;) Puss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Svar:Håller med dig helt klart! :)

Jag tror inte att Lyda Heast som spelade Amelia kommer vara kvar efter vad jag hat läst på internet ialllafall,Hoppas hon inte blir kvar iallafall.

Anonym sa...

Svar:Håller med dig helt klart! :)

Jag tror inte att Lyda Heast som spelade Amelia kommer vara kvar efter vad jag hat läst på internet ialllafall,Hoppas hon inte blir kvar iallafall.

Anonym sa...

Svar: Åh jag vill inte heller vänta tills i höst :(