lördag 10 maj 2008

Ikväll ska vi göra nyköping osäkert


Jag har inte kunnat skriva sen i Torsdags för det blev utgång sen ;)

Hahah jag säger ju det man vet aldrig vart Jag och Sarah hamnar, vi kan i stort sett hamna vart som helst inget som förvånar oss längre. Vi började iaf på Trädgårn en uteservering och drack lite cider med Emelie, Pontus Bempa och Tim men sen gick Pontus och Emelie hem och dom andra killarna gick till Wasa men Jag och Sarah stannade kvar på trädgårn och drack lite mer där jag träffade Erik och hans kompisar så vi tog sällskap med dom och sen vidare till Wasa där vi drack ännu mer ;) Hahah men det va en sjukt rolig kväll faktiskt lite impuls sådär.

Och sen igår då så hade Jag och Sarah en riktigt bakis dag i solen och sen framåt kvällen så grilla vi med Sarahs grannar och drack vin och jätte god sangria men vi gick inte ut som tur va jag hade fortfarande gårdagens kläder på mig så det va bra att jag gick hem sen framåt 12 ;) Men jag har tappat bort mina nyklar blir galen vart kan dom vara jag har ju varit lite överallt så det är jobbigt att ringa runt och springa och leta där jag har varit men jag tror jag tappade dom när jag va nykter så det känns ju lite illa.

Men ikväll är det fest igen, ska till Nyköping på grillfest ;) Man är ju aldrig omöljig lixom ;) Men det ska bli sjukt kul blir Jag och Emelie som åker och gör nyköping osäkert ;) Vi ses i dimman då. Puss på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

sounds fun! :) hopppas allt är bra med dig gumman! puss

www.delindaaa.blogg.se

Anonym sa...

tack, självklart kan du länka till min blogg =)

åh löööve sangria!tänker på my time in spain...

Anonym sa...

hehe =)
jag bodde i Malaga förr, pluggade och jobbade. hoppas du får en trevlig kväll!