måndag 12 maj 2008

Undrar vart mina skor tog vägen


Igår kom jag hem från Nyköping och nu har jag en sko mindre. Vart den är har jag ingen aning om som tur va såå va det bara mina båtskor och jag som hade mina högaste klackar med mig så det va lite jobbigt dagen efter kan jag lova. Såå nu har man gått barfota genom hela nyköping i stort sett och det är inget jag kan rekommendera. Men det var jätte kul i Nyköping iallafall krogen va väl inte en höjdare kanske men det va trevligt på förfesterna. Jag och Emelie vart typ kära i huset där vi va på den första förfesten när vi kom dit satte vi oss och sola och drack vin man måste ju göra sig hemmastad lixom ;)

Vi körde det där roliga kortspelet där man skriver upp regler för varje kort och när man får det kortet så ska man göra det som står på pappret, hahah va dålig jag va på att förklara då men ni som kört det vet vad jag menar ;) Iallafall dom hade aldrig spelat det såå det va rätt roligt faktiskt. Och så drack vi teqila med så jag va nöjd ;) Jag har aldrig haft en tråkig kväll när teqila har varit med i bilden. Men krogen stänger 2 i Nyköping så det va lite tråkigt för det är ju alltid den sista timmen som är roligast tycker jag ;) Men jag hade en jätte bra lördag iallafall och det va kul med nytt folk och nya ställen även fast mina kompisar är dom bästa ;) Nu ska jag fortsätta att se på scrubs det är ju såå himla bra asså. Puss på er

Inga kommentarer: