onsdag 14 maj 2008

Jag vill ju verkligen åka


Nu ska inte Snygga Lina med till Norge längre hon har nämligen skaffat kille och det vet vi ju alla va det innäbär haha ;) Lite tråkigt att vi inte ska dit tycker jag för jag hade verkligen sett fram emot det. Såå nu verkar det som jag får åka helt ensam då.

Om jag inte kan få med mig Emelie vill säga, hon har ju tagit studenten då. Hon är ju en impulstjej precis som jag ;) Jag kanske borde ringa nu på en gång för hon ska festa ikväll och alla vet ju hur lätt det är att övertala folk på fyllan hahah ;) Nu känns det genast lite bättre. Huvudsaken är att vi kommer till Thailand iallafall så är jag nöjd ;) Nu är det scrubs som gäller det är ju såå himla bra asså ;) Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lina har pojkvän? Har inte du också pojkvän EVA =P Är väl inte värt att åka om man har ett förhållande gud vad man skulle sakna varandra då!
Kram på dig impulstjejen

Ya know who I am! =P

Evy.blogg.se sa...

Hej Sofie ;) Jo men deras är ju precis nytt och man är såå kär du vet :)