torsdag 15 maj 2008

Filmkväll va det ja


Imorgon va det meningen att Jag, Sarah och Bempa skulle se på film men sen för ett tag sen så ringde Sarah och jag säga såhär jag är inte alls förvånad ;)

Hej. Du det är ändrade planer imorgon. Sarah
Jaså det säger du vad blir det av imorgon då? Jag
Bempa och hans kompisar ska ut imorgon och han undrade om vi ska med. Sarah
Jaså vart ska vi dådå? Jag
Dom vet inte ännu. Men ska vi gå till han imorgon så får vi se vad som händer sen? Sarah
Jag vill nog inte gå ut sen känner att det blivit mycket på sistonde. Jag
Nej det är lugnt vi kan gå hem sen. Sarah

Hahah säkert att vi kommer gå hem, båda två vet ju redan hur det kommer sluta. Men vi kan ju alltid hopas att vi inte går ut eller hur ;) Vi som skulle se på film ju. Undrar varför det aldrig blir som jag och Sarah planerar för. Men det är sjukt kul med implus, tycker ni inte? Nu ska jag sova. Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Absolut, Gossip girl är också en favvo =)

Evy.blogg.se sa...

Delinda: Ja visst är det bra ;)