torsdag 15 maj 2008

Jag vill åka nu


Yes Emelie vill följa med till Norge ;) Jag älskar att mina vänner aldrig är omöjliga. Va glad jag blev. Nu måste vi bara hitta bostad och jobb sen kan vi åka ;) Jag har hela tiden sagt att jag vill åka efter sommaren men jag kan lika gärna åka så fort som möjligt är så trött på att bara gå hemma och det verkar inte finnas några jobb i denna stad. Emelie kanske kunde följa med till Thailand också hon skulle se hur mycket pengar hon kunde spara först. Hoppas hon kan följa med det blir ju roligare ju fler man åker ju ;) Jag längtar som en galning tills vi åker :) Puss på er

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Tack så mycket själv tyckte jag den inte alls blev bra :P
Okej vi får se vad det blir, om jag nu får någon idé till någon video, jag känner mig så värdelös på sånt därför blir det inge kul för att alla andra är så mycket bättre än mig på det.

Hedvig sa...

Kul! :D