onsdag 25 juni 2008

Min underbara midsommar vid havet


Som jag skrev i mitt förra inlägg så begav vi oss mot Skärgård. Vårat stopp blev stegeborg gick väldigt fort att åka dit och väldigt sakta att åka hem undra va det kan ha berott på haha ;)
När vi väl kom fram så va det massa folk ingen man kände igen och det är ju alltid kul att träffa nytt folk. Och efter några glas vin såå blev det väldigt trevligt och man pratade med dom flesta.
Blev en rolig fylla inte för mycket dricka och inte för lite helt lagom ;) Va riktigt trevligt att sitta och dricka vid havet måste jag säga :) Jag hoppas det blir fler fester där det skulle va trevligt.

Sen skulle jag ju upp och jobba kl 9 på morgonen men upp det kom jag. Ovanligt pigg va jag med konstigt nog. Sen efter jobbet bar det hem och fixa till sig sen iväg till bion och se sex and the city-filmen. Filmen va riktigt bra måste jag säga. Sarah och Jag skratta högt och tydligt, inte så förvånade för att vara från oss kanske men det är alltid bra betyg när vi skrattar sådär ;) Efter bion begav det hem till mig igen och efter en liten stund så kom Erik och hans kompis Rikard och va sugna på att festa så då va det bara fram med vinet och på med musiken ;) Sen blev det att spela 21 haha ovanligt att jag och sarah kör det spelet då. Men jag och sarah drog inte ut på krogen iallafall så det va rätt bra för att vara oss ;) Det va min helg det. Riktigt trevligt har jag haft. Puss på er

Inga kommentarer: