fredag 20 juni 2008

Vi är för roliga helt enkelt


Japp min midsommar kommer firas med min Sarah ;) Hahah inget nytt direkt. Nu blev det lite impuls men Tjoffe ringde precis så vi ska till St anna´s skärgård, haha helt andra planer än vad vi egentligen hade. Vi skulle åka till lindö och grilla och bada med några gamla vänner men sen när Tjoffe ringde så ångrade vi oss så nu har jag egentligen lite bråttom för blir hämtad kl 6. Det är ju lång tid men jag tar ju min lilla tid. Ska hinna locka håret och välja klänning. Jag hittade ju ingen klänning på stan så det är lite tråkigt. Sarah och Jag har köpt 3 liter vin så ikväll är det fest ;) Imorgon kl 9 ska jag jobba så får se till att jag inte är bakis imorgon bara. Vi åker hem inatt. Det lär ju inte bli så mycket sömn dock men det får man ta.

Imorgon ska vi se på Sex and the city-filmen, ska bli riktigt kul ;) Blir nog lite dricka imorgon då med härligt det är att vara bästa kompis med en partypingla. Sen efter bion så får vi se vart vinden tar oss som jag brukar säga man vet ju aldrig riktigt med oss. För att komma i rätt stämning så lyssnar jag på min och sarahs låt, den är för bra precis som oss ;) Sarah glöm inte bikinin jag är inte omöjlig på nattbad ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blir nog lite dricka imorgon då med härligt det är att vara bästa kompis med en partypingla!
Klart jag är :D! du är ju min bästis med o det är ju tur att du är en partypingla med! nope man vet aldrig med oss och det är det som är så charmigt ;)! nej jag ska inte glömma den, viktigt hihi :D! puss

Evy.blogg.se sa...

Partypinglan: Ja det blir det säkert hihi ja det är tur det ;)
Såå kul vi kommer ha ;) Ses snart med ett glas vin i handen. Puss